Pintiliğin Üzerine Bir Güncel

Yine ben yani Usagi 😀 

Yazamayacağım güncel diyorum köydeyim bi rahat beni diyorum yok diyor Misaki 😀 neyse bu çok içten bir güncel çünkü gerçekleri her bir şeyi ortaya dökeceğim. !!

funnytoawesome_zpsd7501be3

Misaki’min başına olmayacak işler gelmiş. Tabi ben varken rahattı işler 😛 Bilgisayarı bozulmuş ve editlediği mangaları yedeklemediği hepsi gitmiş 😀 üzülüyorum sana ama akılsız başının cezasını ellerin çekti yapacak bir şey yok 😀 

Bi darbe daha vurayım Misaki sana… 

d374fa8271cb54dd6eee9e353fea692b

Misaki uzun zamandır çalışıyor yani mezun oldu hemen işe başladı darısı inşallah benim başıma 🙂 ben de dedim ki bu böyle olmayacak şu siteyi özelleştirelim. O zaman eski sitedeydik. Misaki kod yazmayı biliyor tabi. Ama ne yaptıysa ortaya güzel bir şey çıkmadı. Halihazırdaki sitedeki kodlar mı sıkıntılı yoksa Misaki mi beceremedi bilmiyorum 😀 öyle şeyler oldu tabi Misaki daha iyi açıklar ben çok iyi bilmiyorum. Buraya geçtiğimizde gel paraya kıy şunu özelleştir güzel bir şeyler yapalım dedim yok neymiş dolar çıkmış 😀 “com” yapmak çok pahalı değil gel onu yapalım dedim yine yok dedi şimdi doların inmesini bekliyoruz 😀 😀 ee pinti ya yanaşmadı ama çıkacak para yine çıkıyor 150 tlye pcyi yaptırmış 😀 😀 yani neymiş pintilik yapmıyormuşuz değil mi?? 🙂 

Kıyamadığım Misakimin, Rose’nin çevirip editlediği Dilemma ve Chiruzu’nun çevirdiği Misakimin editlediği Shin5 için çok çok teşekkür ederim emeklerinize sağlık ♥

#Shin5 Kekkonshite mo Koishiteru – 4, 5

17-sai Kiss to Dilemma – 2 

Pintiliğin Üzerine Bir Güncel’ için 6 yanıt

  1. Ooo Shin5 gelmiş. Harika bir haber diyeceğim ama çoktan okudum bile. 😀 Açıkcası hiç yetmedi keşke daha çok bölüm olsa. 😛

    Elinize sağlık.

    Liked by 1 kişi

  2. Ayy bende dilemmayı bekliyordum elinize sağlık arkadaşlar 😍 mitsuboshiden yeni bölüm yokmu çok tatlılar 😍 tatlı bir güncel yazısı olmuş dolar inecek gibi gözükmüyor 😁 💵 💵 💵

    Liked by 1 kişi

Yorum bırakın