Kuro’nun Günceli

Selam! Ben Kuro. Yeni yetme çevirmen .

large-1

Sevgili Misaki güncel verip kendimi tanıtabileceğimi söylemişti, ben de tanıtayım dedim. Manga ve animeyle tanışalı çok olmuyor. Bu yüzden eski serilerden çok haberim yok diğerlerinin aksine. Belki iki sene anca geçmiştir arkadaşımın zoruyla ilk animem Kamigami no Asobi izleyişimin üstünden. Ama şöyle söyleyeyim, manga ve anime o günden beri benim için bir tür tutku. Hobilerime yazmış olmama rağmen, manga yalnızca bir hobi değil. Zaten resme de oldukça ilgim var. Gelecekte, belki onunla uğraşabilecek kadar vaktim olursa, iki bölümlük de olsa bir mangam olmasını istiyorum.

En sevdiğim mangakaların 15-16 yaşlarında sektöre çoktan atılmış olduklarını gördükçe, hafiften canım acımıyor değildi. Ben de dedim ki kendince gir sen de sektöre. Çeviri yapabileceğim yerleri araştırmaya başladım. Naoko dan önce iki gruba daha çeviri vermiştim-adı lazım değil . Ancak gerek tavırları, gerek kullandıkları kelimeler olsun, çok soğuk gelmişti. İkişer bölüm çevirip bıraktım ben de.
Grubun en küçüğü ve en toyu olmama rağmen, Misaki ve Usagi’nin sıcak tavırları kendimi yabancı hissetmekten baya bir alıkoydu beni. Çok shoujo okuyucusu olmamama rağmen, burada çevrilen mangalara elimden geldiğince göz atıyorum. Ama lise son, malum. Sınavlar… stres. Bir de yurtdışında okuyor olmanın ve yine yurtdışına hazırlanıyor olmanın verdiği ekstradan çalışma gereği. Vakit olukça kendi takip ettiğim mangalara yeni tarzları da ekleyip, daha fazla türde daha fazla bilgi sahibi olmaya çalışıyorum. Şu an çevirdiğim tek seri var, Mitsuboshi Colors. Bir seriyi devamlı çevirmenin ne kadar zevkli olduğunu öğrenmiş oldum bu seriyle. O kızları bazen kendi kızlarımmış gibi görüyor değilim .
Tanıştığıma memnun oldum!
よろしくお願いします!

Mitsuboshi Colors – 3, 4

Sekai Ninja Taikai Kirouku – 3, 4

TAU – 3.2

Ilegenes – Kokuyou no Kiseki

ilegenes-giyoku-no-koukyoukyoku-5949811İsim: イルゲネス~黒耀の軌跡+; 悖 德 之 城 ~ 黑 耀 的 軌跡; Ilegenes – Kokuyou no Kiseki; ILEGENES 黑 耀 的 轨迹; Genetik Sodom ILEGENES
Sanatçı: Ishizue Kachiru
Yazar: Kuwabara Mizuna
Yıl: 2007
Tür: Aksiyon , Dram , Okul Hayatı , Bilimkurgu , Shoujo
Bölüm Sayısı: 30
Cilt Sayısı: 5
Çeviri: Tamamlandı.
Çeviri: Kuro
Edit: Misaki
Konu: Ilegenes, genetik araştırmaları ve teknolojisi ile ilgili cesaretiyle bilinen bir adadır. Ancak perde arkasında, karaborsada yüksek gelir getiren yasa dışı klonlamaya da ev sahipliği yapıyordur. Ailesinin ölümüne şahitlik eden Fon F. Littenber’in Ilegenes Askeri Akademi’sine yazılırken iki amacı vardır: adanın karaborsayla ilişkisini kesmek ve kirli ismi olan “Genetik Sodom”dan onu temizlemek.

Pintiliğin Üzerine Bir Güncel

Yine ben yani Usagi 😀 

Yazamayacağım güncel diyorum köydeyim bi rahat beni diyorum yok diyor Misaki 😀 neyse bu çok içten bir güncel çünkü gerçekleri her bir şeyi ortaya dökeceğim. !!

funnytoawesome_zpsd7501be3

Misaki’min başına olmayacak işler gelmiş. Tabi ben varken rahattı işler 😛 Bilgisayarı bozulmuş ve editlediği mangaları yedeklemediği hepsi gitmiş 😀 üzülüyorum sana ama akılsız başının cezasını ellerin çekti yapacak bir şey yok 😀 

Bi darbe daha vurayım Misaki sana… 

d374fa8271cb54dd6eee9e353fea692b

Misaki uzun zamandır çalışıyor yani mezun oldu hemen işe başladı darısı inşallah benim başıma 🙂 ben de dedim ki bu böyle olmayacak şu siteyi özelleştirelim. O zaman eski sitedeydik. Misaki kod yazmayı biliyor tabi. Ama ne yaptıysa ortaya güzel bir şey çıkmadı. Halihazırdaki sitedeki kodlar mı sıkıntılı yoksa Misaki mi beceremedi bilmiyorum 😀 öyle şeyler oldu tabi Misaki daha iyi açıklar ben çok iyi bilmiyorum. Buraya geçtiğimizde gel paraya kıy şunu özelleştir güzel bir şeyler yapalım dedim yok neymiş dolar çıkmış 😀 “com” yapmak çok pahalı değil gel onu yapalım dedim yine yok dedi şimdi doların inmesini bekliyoruz 😀 😀 ee pinti ya yanaşmadı ama çıkacak para yine çıkıyor 150 tlye pcyi yaptırmış 😀 😀 yani neymiş pintilik yapmıyormuşuz değil mi?? 🙂 

Kıyamadığım Misakimin, Rose’nin çevirip editlediği Dilemma ve Chiruzu’nun çevirdiği Misakimin editlediği Shin5 için çok çok teşekkür ederim emeklerinize sağlık ♥

#Shin5 Kekkonshite mo Koishiteru – 4, 5

17-sai Kiss to Dilemma – 2 

İlk Güncel

Hep bilindik kelimelerle yani UZUN ZAMANDIR GÜNCEL VEREMEDİK cümlesiyle giriş yapmak istemiyorum ama öyle oldu. Bu süre içinde blogspottan wordpresse geçtik. Blogspotun kullanımında çok sorun yaşadık. Tema ile alakalı. Güncel veremememizin sebebine gelirsek. Çevirmenlerden dolayıydı. 2 çevirmenimiz sağ olsunlar bizi yüzüstü bırakıp gittiler. Biri dönecek eminim duyacak sitemlerimizi ama diğerinden haber dahi alamadık. Başına kötü bir şey mi geldi derken bi sitede yorumlarına denk geldik. Cidden üzdü bizi. En azından yapamayacağım diyebilirdi. Neyse neyse. Sonra Usagi’nin MangaTr başvurularda kamp kurması üzerine 1 yeni çevirmen ve bir de editöre kavuştuk 😀 Onlara teşekkür ediyoruz bize katıldıkları için.

b1f501a821e2bfa55a03f66255e69c3f73a9e213_hq

Hala çevirmen ve editör alımları devam ediyor.

Bölümler:

7-sai Kiss to Dilemma 1

Coin Laundry no Onna 7

Mitsuboshi Colors 2

17-sai Kiss to Dilemma

141049lİsim: 17 sai, Kiss to Dilemma; 17岁、亲吻和进退两难; 17歳、キスとジレンマ; 17-sai, Kisu to Dilemma; 17sai, Kiss to Dilemma; 17sai, Kisu to Dilemma
Sanatçı: Yagami Rina
Yazar: Yagami Rina
Yıl: 2013
Tür: Romance, Shoujo
Bölüm Sayısı: 12+
İngilizce Çeviri: Devam Ediyor.
Çeviri: Misaki
Edit: Misaki, Rose
Konu: 17 yaşında, aşk ve hayat hakkında hiçbir şey bilmiyordum ve kuzenimi bir “adam” olarak görmüyordum. Hiçbirini öğrenmek istemedim ama aşk her şeyi değiştirdi.

1.BÖLÜM ONLİNE OKU / İNDİR (mega)

2.BÖLÜM ONLİNE OKU / İNDİR (mega)

Nanoka no Kare

gcm_nanohana_no_kare_-_ch001_001İsim: 菜の花の彼; Na no Hana no Kare; Nanoka no Kare
Yazar:Tekkotsu Saro
Sanatçı: Taumori Miyoshi
Yıl: 2013
Tür: Romantizm, Okul Hayatı, Shoujo
Bölüm Sayısı: 10+ (Güncel)
Çeviri: Misaki, Usagi
Edit: Usagi
Konu: Nanoka’ya bir çocuk ortaokuldayken ilk kez itiraf eder. Çocuk ona sevgisini hissettirir ve çıkmaya başlarlar. Nanoka çocuğun onu sadece kullandığını ve ihanet ettiğini arkadaşlarının önünde öğrenir. Bu yüzden lisede biriyle tekrar bir ilişkiye başlamaya çekinir.
Ama bir fast food restoranında yabancı biri yüzünden fikrini değiştirir. Çünkü yabancı ve Nanoka ilk ilişkilerinde ihanete uğramışlardır. Farklı hissetmeye başlayan Nanoka sokakta yine yabancıyla karşılaşır ve ona çıkma teklifi eder. Teklif etmesinin nedeni ise gerçekten de ayrı dünyaların insanları olup olmadığını öğrenmek içindir.

Not:Beni bu manga için yalvartan Misaki’ye buradan saygılar 😀

1.Bölüm OKU / İNDİR (mega)
2.BÖLÜM OKU / İNDİR (mega)
3. BÖLÜM OKU / İNDİR (mega)
4.BÖLÜM OKU / İNDİR (mega)
5. BÖLÜM OKU / İNDİR (mega)
6. BÖLÜM OKU / İNDİR (mega)
7. BÖLÜM OKU / İNDİR (mega)
8. BÖLÜM OKU / İNDİR (mega)
9. BÖLÜM OKU / İNDİR (mega)
10. BÖLÜM OKU / İNDİR (mega)
11. BÖLÜM OKU / İNDİR (mega)
12. BÖLÜM OKU / İNDİR (mega)

Devil’s Line

jq-devilsline-t1-723x1024İsim: デビルズライン; 魔性之线; Devil’s Line, Şeytanın Hattı
Sanatçı: Hanada Ryou
Yazar: Hanada Ryou
Yıl: 2013
Tür: Action, Drama, Horror, Mature, Romance, Seinen, Supernatural
Bölüm Sayısı: 6+(Güncel)
Çeviri: Misaki , PirinDişli
Edit: Misaki, Usagi
Konu: Anzai, yarı vampir, ve Tsukasa, normal bir okul kızıdır.
Vampirler insanlar arasında yaşarlar ama görünümleri insanlardan farklı değildir. Bu yüzden devlet onların varlığının farkında bile değildir..Onların da kan içmeye ihtiyaçları yoktur , ama onlar kızgın olduklarında kontrol edilemez canavarlar haline gelebilir . (+18)

1.Bölüm ONLİNE OKU / İNDİR (mega)
2.Bölüm ONLİNE OKU / İNDİR (mega)
3.Bölüm ONLİNE OKU / İNDİR (mega)